Invalid Server Probleme

Discussion in 'Report a problem (archive)' started by TheNFSPlayer Germany, Nov 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheNFSPlayer Germany

TheNFSPlayer Germany Member

Ich habe in letzter Zeit sehr viele Probleme auf denn Server ins besondere mit denn Waffen und dem Taunt´s, und dass nura auf den F-O-G servern ?? Weiß jemand was neues oder woran es liegen könnte ??

In last time i had a lot of problems with weapons and Taunt´s , cause that´s not on another sever ?? Do somebody know, what the problem is ?

2. Bunnie_Lord

Bunnie_Lord Member

Steam:
    Steam SteamRep
    What kind of problems?

3. zefeel

zefeel Member

Steam:
    Steam SteamRep
    Was für Probleme?

4. TheNFSPlayer Germany

Example: My Items are not saves on this server i were kicked for a too high ping and sometimes when i take a taunt the server say: please put the taunt away
    Beispiel: ich kann nur standardwaffen nutzen und wenn ich einen taunt reinpacke dann sgat der server mir ich soll diese wieder raus nehmen und ich werde in letzter Zeit ziemlich oft für einen zu hohen ping gekickt

5. zefeel

zefeel Member

Steam:
    Steam SteamRep
    Die Ping kicks und Standardwaffen könnten an deiner Internet Verbindung liegen. Ich hab keine Ahnung warum der Server dir sagt dass du denn Taunt rausnehmen sollst.

6. TheNFSPlayer Germany

okay ich mein an meiner Verbindung liegt es nicht ... aber danke schonmal für ne antwort !

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.